Home ยป Netizen Anggap Video Aaisyah Keterlaluan, Selepas Ditegur Che Ta Padam Video Anaknya Berbikini
Hiburan

Netizen Anggap Video Aaisyah Keterlaluan, Selepas Ditegur Che Ta Padam Video Anaknya Berbikini

Umum tahu gelagat Aaisyah Dhia Rana selalu saja terlihat di Instagram, tidak kira dari segi percakapan atau fesyen Aaisyah sentiasa menjadi perhatian dan bualan netizen.

Baru-baru ini video Aaisyah berbikini menyebabkan ramai orang meluahkan pendapat mereka tentang pemakaian si cilik ini. Sudah pasti ibunya, Rozita Che Wan yang memuat naik video itu.

Setelah mendapat pelbagai reaksi, Che Ta mengambil keputusan untuk memadam video itu untuk kebaikan semua orang. Bagi netizen, perkongsian video Aaisyah yang agak terdedah itu mampu menarik perhatian pedofilia.

“Saya memuat naik video itu sekadar suka-suka, selepas melihat keletah anak yang lucu. Saya juga pada awalnya tidak membaca pun komen yang ditinggalkan pengikut dan netizen.”

Namun selepas beberapa hari baru Che Ta perasan akan komen yang memintanya untuk memadam video itu dan segera melakukannya.

“Beberapa hari selepas itu, barulah saya perasan komen mereka yang memohon video berkenaan dibuang. Jadi, saya padamkan video terbabit. Saya memang tiada masalah untuk berbuat begitu.”

Zaman sekarang sudah banyak pedofilia yang bertopengkan manusia. Tidak salahnya apabila netizen risau akan pemakaian Aasiyah yang agak mengundang itu untuk dipadam dari terus dijadikan bahan buat manusia bertuhankan nafsu.

Dalam pada itu, walaupun ramai yang menasihati untuk berpada-pada dengan pemakaian si cilik itu, ada juga yang memberi komen yang positif dan terhibur dnegan gelagat si kecil itu.

Memandangkan Aaisyah adalah salah seorang anak selebriti yang mempunyai pengikut sebanyak 1.2 juta, pasti banyak mata-mata yang memandangnya. Fuh memang terkenal!

Sumber: Berita Harian Online

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!