Home ยป “Kenapa Datuk Tak Kawal Anak Bila Tengok Dia Buat Macam Tue?”-Baem Cium Meena Berkali-kali,Ada Netizen Anggap Ianya Jijik
Hiburan

“Kenapa Datuk Tak Kawal Anak Bila Tengok Dia Buat Macam Tue?”-Baem Cium Meena Berkali-kali,Ada Netizen Anggap Ianya Jijik

Ramai yang tahu bahawa Ds Aliff Syukri dan isteri mempunyai 2 orang anak angkat yang di jaga sejak mereka kecil lagi.Seorang di panggil Meena dan seorang lagi dengan nama Qayyum atau di panggil dengan nama Yum.Yum dan Meena memang di manjakan oleh Ds Aliff serta isteri .Anak-anak Aliff Syukri yang lain juga turut menerima mereka berdua bagaikan adik kandung sendiri.

Ada yang cakap betapa bertuahnya Meena dan Yum kerana di jaga dalam keluarga jutawan.Apatah lagi Aliff Syukri dan Ds Shahida menyanyangi mereka bagaikan anak kandung sendiri. Yum dan Meena juga di jaga baik oleh bibik secara khusus setiap hari.Makanya kesemua keperluan bayi-bayi ini sangat sempurna dari awal pagi hingga ke malam.

Kemesraan yang di tunjukkan oleh kesemua abang dan kakak kepada Yum dan Meena di puji ramai netizen. Namun ada satu rakaman video di muat naik Aliff Syukri mendapat kritikan netizen dan mengundang perdebatan. Kata mereka cara Baem mencium Meena berkali-kali di lihat tidak sesuai dan Ds Aliff seharusnya mengawal perilaku sebegitu.

lebih2 @baem_adham nii terlajak syb dgn minah ni.. @babyterlajaklaris

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Ada juga yang menganggap cara Baem itu menjijikkan dan ianya mengundang rasa marah ramai netizen lain kepada komen tersebut. Ada juga yang berharap mereka di kawal pergaulan sejak dari kecil kerana masing-masing adalah adik-beradik angkat. Namun begitu bagi kebanyakan netizen itu adalah cara biasa apabila kanak-kanak menunjukkan kasih sayang sesama mereka.

Mungkin sahaja itu adalah cara yang biasa yang sering di lakukan oleh ahli keluarga Ds Aliff ketika bermesara sesama adik-beradik.Ini kerana Ds Aliff juga mencium Yum berkali sampai Yum menangis-nangis. Ada yang cakap itu hal biasa sebab itu adalah cara untuk bergurau dengan bayi tak lupa juga ramai pula ya sensitif kerana melihat bayinya tidak selesa.Alahai nampaknya banyak betul cara dan pendapat netizen kan?

makin comel yom ni .. @babyterlajaklaris

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!