Home » “Memang Kami Marah Dengan Kes Ude Dan Izreen Sis,Tapi Sis Ko Punya Bahasa Ya Ampun!”-Luas Rasa Di IG Sepuas Hati,Netizen Terkejut Baca Caption Zarina
Hiburan

“Memang Kami Marah Dengan Kes Ude Dan Izreen Sis,Tapi Sis Ko Punya Bahasa Ya Ampun!”-Luas Rasa Di IG Sepuas Hati,Netizen Terkejut Baca Caption Zarina

Media sosial seperti laman facebook dan juga Instagram adalah satu medium yang di gunakan oleh orang ramai untuk membuat perkongsian seperti dalam bentuk foto dan video serta teks tanpa had. Di sinilah ramai orang berkongsi banyak maklumat, menyebarkan pelbagai perkara menarik tidak kurang juga meluahkan banyak perasaan dan juga pandangan.Antara artis kita yang lantang dalam membicarakan satu-satu topik di media sosial seperti Instagram adalah Zarina Anjoulie.

Bukan sekali atau dua, sebelum ini Zarina Anjoulie pernah mencetuskan beberapa kontroversi yang menjadikan setiap posting dan captionnya di laman sosial viral besar. Ini kerana dia di lihat sangat lantang untuk bersuara di samping menggunakan bahasa yang agak keras untuk di tutur oleh seorang wanita yang kelihatan ayu sepertinya.

Walaupun bahasa yang di gunakan olehnya agak keras, namun begitu ada ramai juga netizen menyokong dirinya kerana jika di teliti dengan lebih mendalam, apa yang di bicarakan olehnya itu ada benarnya juga. Begitu juga dengan kes Ude dan Izreen yang hangat di perkatakan ramai orang yang mana mereka berdua di katakan sudah mula menayang kemesraan masing-masing di media sosial dan tidak pernah mahu menjaga sensitiviti perasaan bekas isteri yang baru sahaja di ceraikan.

Melalui akaun IGnya,Zarina Anjoulie meluahkan rasa sakit hati apabila gambar kemesraan Ude dan Izreen melintas di laman IG miliknya. Apalagi,Zarina Anjoulie memuat naik gambar tersebut sambil meletakkan caption luahan hatinya tentang mana-mana wanita yang merampas suami orang lain.

Tidak sangka pula, di ruang komen ianya di hujani  banyak respond dari netizen yang menyokongnya namun pada masa yang sama ada ramai juga yang mengecam kerana dia mencampuri rumah tungga orang lain sambil menggunakan bahasa yang agak keras.

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda

Tags





error: Alert: Content is protected !!