Home Β» “Dia Kasi Hadiah Mewah Tapi Bila Balik Rumah Jadi Masalah”-Jeon Somin Terima Hadiah Best Dari Yoo Jae Sook Tapi Lain Pula Jadinya Bila Bawa Balik Rumah
Hiburan

“Dia Kasi Hadiah Mewah Tapi Bila Balik Rumah Jadi Masalah”-Jeon Somin Terima Hadiah Best Dari Yoo Jae Sook Tapi Lain Pula Jadinya Bila Bawa Balik Rumah

Bila sebut sahaja ahli kumpulan Runningman, pasti ramai yang tahu bahawa mereka ibarat adik-beradik dan saling rapat antara satu sama lain sama ada ketika shooting dan di luar waktu shooting. Walaupun anda lihat mereka selalu bergurau kasar dan selalu saling mengutuk,namun mereka saling ambil berat dan tidak pernah bergaduh walaupun sudah 8 tahun sama-sama berada dalam program ini. Ahli yang paling mesra dengan semua orang ialah Yoo Jae Suk.

Yoo Jae Suk di kenali ramai di dalam dunia hiburan sebagai seorang yang sangat ramah, pemurah dan suka bersedekah kepada rakan-rakan artis yang lain. Dia juga di kenali sebagai antara artis Korea yang di bayar mahal di sana. Di dalam Runningman, Jae Suk juga menganggap ahli yang lain yang lebih muda seperti Kwang Soo,Somin dan lain-lain bagaikan adiknya sendiri.

Setelah beberapa kali sama-sama shooting RM sambil ke luar negara apabila berada dalam team yang sama,hubungan Yoo Jae Suk dengan Somin di katakan semakin rapat bagai adik dan abang.

Baru-baru ini Somin keluar dari rumah orang tuanya dan hidup berdikari dengan tinggal di rumah bujang sendiri.Makanya rumah baru itu perlulah ada keperluan asas seperti katil baru, peti asi,TV dan lain-lain.

Makanya Yoo Jae Suk dengan murah hati memberikan TV besar buat Somin sebagai hadiah apabila masuk ke rumah barunya. Yang lucunya, rumah yang Somin tinggal itusangat kecil danΒ  TV besar itu tidak sesuai untuk di letakkan di dalam rumah tersebut. Yoo Jae Suk berkata dia tidak dapat mengatasi masalah itu dan Somin hanya boleh menonton dari sisi tepi TV itu kerana ianya terlalu besar.Apa-apa pun ramai yang kagum kerana Jae Suk sangat murah hati dengan semua orang.Rakaman video ini adalah babak di mana Yoo Jae Suk bercerita tentang hal itu.

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!