Home ยป Wanita Lembut Tapi Bengis Tu Bukan Mira Filzah – Zizan Razak Nafi Tweet Dituju Buat Bekas Kekasih
Hiburan

Wanita Lembut Tapi Bengis Tu Bukan Mira Filzah – Zizan Razak Nafi Tweet Dituju Buat Bekas Kekasih

Sejak status Zizan Razak viral, ramai yang membuat spekulasi wanita bengis yang dimaksudkan dalam ayatnya itu ialah Mira Filzah. Benarkah?

Namun, menurut pelakon dan pelawak popular itu, dia menjelaskan status yang ditulis di laman Twitter berhubung karakter wanita lembut pada luaran tetapi sebenarnya garang, bukanlah ditujukan kepada kepada pelakon dan pengacara cantik Mira Filzah.

Memetik laporan BH online, Zizan menyifatkan perkara itu lucu dan berkata ia sekadar pandangan peribadi yang terlintas di fikiran dan pemerhatiannya

“Tak adalah… Saya dengan Mira sudah lama tidak berjumpa. Tweet itu tidak ditujukan kepadanya.

“Apa yang ditulis sekadar apa yang terlintas di fikiran dan pemerhatian saya. Tetapi wanita garang saya fikir sebenarnya manja,” katanya.

“Mesej itu dimuat naik dengan niat terbuka tanpa ditujukan kepada mana-mana individu. Ia berdasarkan pendapat saya melihat rakan-rakan wanita yang memiliki sifat lembut di luar tetapi hakikatnya garang,” katanya

Zizan menjadi topik perbualan di Twitter selepas memuat naik status mengenai karakter wanita lembut bertukar garang dan bengis selepas menjadi kekasih.

Ramai netizen menganggap komen itu ditujukan kepada Mira malah turut menanda nama pengacara Nona itu di ruangan komen pada status berkenaan.

Apa pula pendapat anda? – Sumber Malaysian Digest

 

Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Panas

error: Alert: Content is protected !!