Home » Wow! Caprice Derma Wang Pada Yayasan Milik Ustaz Ahmad Husam Dan Salah Faham Terlerai
Hiburan Semasa

Wow! Caprice Derma Wang Pada Yayasan Milik Ustaz Ahmad Husam Dan Salah Faham Terlerai

Macam-macam isu sekarang tentang dunia hiburan kan? Lagi-lagi kalau Dato Aliff Syukri yang tidak pernah lari dari gosipnya. Baru-baru ini telah berlaku perselisihan faham antara Dato Aliff, Ustaz Ahmad Husam dan Caprice.

Hal ini terjadi apabila tindakan Ustaz Husam menyamakan Dato Aliff dengan Firaun ekoran isu Dato Aliff yang dikatakan seperti riak baru-baru ini.

Dalam hal ini, Caprice menjadi ‘orang tengah’ dan menyuarakan pendapatnya. Macam biasa Caprice ni orangnya akan cakap direct kan?

Caprice tidak menyebelahi sesiapa tetapi kerana dia tahu setiap manusia ada kekurangannya. Dia tidak menyokong Dato Aliff  tetapi hanya menganggap agak tidak wajar apa yang diperkatakan oleh Ustaz Husam.

Video penjelasan Caprice 

🤝

A post shared by Caprice (@capriceofficial) on

Menyedari akan hal tersebut, Ustaz Ahmad Husam berkata, dia tidak menyimpan dendam pada penyanyi tersebut malah turut menjelaskan isu gambar kereta mewah yang dimuatnaik di media sosial bukanlah miliknya sebaliknya ianya kepunyaan bapa beliau.

Tujuan Ustaz Husam memuat naik screenshot dari Instagram Caprice itu adalah untuk meleraikan segala salah faham antara mereka dan semua orang.

Apa yang lebih menarik, Caprice turut menyumbangkan sejumlah wang kepada yayasan Ustaz Ahmad Husam ,Yayasan Ar Riyaadah yang ingin membantu umat kita pada masa akan datang.

Menerusi Instagramnya, Caprice turut mengajak peminatnya untuk menyumbang derma kepada yayasan ini dan menyatakan sebagai manusia biasa, tiada siapa akan lari dari melakukan kesilapan.

Sumber: Hangat.com

KisahDunia.COM

- Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut.

- Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job[at]kisahdunia.org Info Lanjut.

Apa Komen Anda





error: Alert: Content is protected !!