Home ยป ‘Macam Bonda Hetty’ – Aeril Zafrel Kantoikan Wawa Zainal Pakai Snowcap Ganti Anak Tudung! Kelakar!
Viral

‘Macam Bonda Hetty’ – Aeril Zafrel Kantoikan Wawa Zainal Pakai Snowcap Ganti Anak Tudung! Kelakar!

Salah seorang pasangan artis yang sentiasa menjadi kegemaran ramai mestilah Aeril Zafrel dan Wawa Zainal, telatah anak mereka yang comel itu menambahkan lagi kecomelan pasangan ini. Terbaru Aeril Zafrel bersama keluarga khabarnya kini sedang melancong ke Korea. Di instagram, Aeril ada berkongsi keseronokan mereka berempat menikmati keindahan negara KPOP itu. Wah bukan main seronok lagi mereka berdua ini mengalahkan anak pula!

Namun, apa yang menarik perhatian netizen adalah perkongsian Aeril Zafril di twitter. Patutlah tebal semacam je tudung Wawa, kantoi pakai snow cap suami rupanya. Kelakar!

 

Bila snowcap aku dia buat anak tudung

 

 

Seperti biasa, Aeril Zafrel sering membuatkan peminatnya terhibur dengan pelbagai kapsyen lucu di twitter. Yang sentiasa menjadi bahan lawak beliau mestilah isterinya sendiri, Wawa Zainal. Kali ini Aeril telah kantoikan tudung Wawa kelihatan tebal gara-gara memakai snowcap miliknya.

Jadilah tebal macam tu tudung dia

 

 

 

 

Di ruangan balas, ramai yang terhibur dan menganggap Wawa seorang yang sangat kreatif. Pakai snowcap ganti anak tudung pun cantik!

Komen netizen

 

 

 

 

Hahaha lawak betulla dorang ni, memang sweet je sepanjang masa. Wawa Zainal pula redha je kena buli dengan suami. Yang admin tak faham kenapa pakai snowcap ganti anak tudung pun cantik? Yang paling lawak ada yang samakan dengan juri Gegar Vaganza, Bunda Hetty Koes Endang.

Sumber : twitter Aeril Zafrel

Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Panas

error: Alert: Content is protected !!