Home ยป Artis Kpop Stephanie Dedah Nasib Menjadi Penyanyi Korea, Muat Naik Gambar Kesan Daripada Kerja Bagai Nak Gila
Hiburan

Artis Kpop Stephanie Dedah Nasib Menjadi Penyanyi Korea, Muat Naik Gambar Kesan Daripada Kerja Bagai Nak Gila

Artis Korea di katakan mampu untuk hidup senang jika mereka punya populariti yang bagus terutamanya mereka yang bergelar Idol. Album,konsert dan banyak persembahan bakal menanti mereka dan dari situ mereka dapat mengutip banyak income yang membuatkan mereka hidup senang lenang.

 

Tidak di nafikan dunia kpop mendapat perhatian ramai orang di seluruh dunia. Namun di sebalik tabir dunia mereka, ada cerita yang membuatkan ramai orang terkejut.

 

 

Salah seorang dari mereka iaitu Stephanie iaitu antara penyanyi terkenal Korea mendedahkan, untuk menjayakan satu-satu persembahan, mereka akan berlatih bagai nak gila sehingga kadang-kadang tidak cukup makan, tidak cukup rehat.

 

Maka tidak hairan jika ramai artis mereka yang pernah pengsan ketika melakukan persembahan di atas pentas.

Stephanie sendiri memuat naik sekeping gambar keadaan kakinya yang lebam teruk kerana berlatih tarian berminggu-minggu untuk memberikan persembahan yang sempurna buat penonton. Gambar itu membuatkan ramai orang terkejut betapa azabnya artis Kpop berusaha untuk melakukan sesuatu dengan sebaik mungkin.

 

“Tak nafikan sebab tulah kpop boleh hasilkan produk bagus smpai di terima ramai…dorang punya persiapan memang tak ingat apa2 dah asyik kerja kerja kerja.”

“yes industri kpop antara tempat yangboleh pulun banyak duit dengan cepat sebab dorang ni sekali upkan idol ramai, muka lawa kedian buat latihan gila2 smpai menjadi..itu style dorang”

“kesian giler tgk kaki……sanggup bersakit mcm tu untuk cari duit :(“

“yang org tgk cantik di luar azab di dlam tiada siapa yang tahu”

“ni org cakap no pain no gain..sebab tu depa punya persembahan selalu tip top…buat kosnert jelajah dunia,kalau buat persembahan cikai2 org tak nak….kalau x nak maka xde sambutan so no moneylah”

“sama ada pelakon atau penyanyi korea mcm tu la depa..kadang pelakon lagi teruk..kalau produser kekangan duit gaji pelakon x dpt…..mmg dorang jenis work hard giler….member aku yg duk Korea ckp,jenis dorang suka kerja kuat..dan kadang dorang sengaja baliik rumah lambat walaupun dah habis waktu kerja..ada yang mmg jenis kerja extra masa dan ada yang sanggup duk kedai kopi…takut balik uamh awal nanti jiran cakap pemalas…huhuhu”

“syarikat yang jaga artis mereka biasa tetapkan semua benda..makan,minum,tempat tinggal duit poket,takleh dating sesuka hati,xle gi mana2 tempat public2 suka,tak boleh mudah2 nak bercakap dengan fans di khalayak ramai membuat ramai antara mereka stress.mostly mereka ni mcm robot yang buat duit……tak heran ramai depress dan bunuh diri sebab kosong jiwa dan hanya fikir nak ada dekat puncak”

Dapat duit dengan kongsi artikel Info lanjut

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Panas

error: Alert: Content is protected !!