Home » Sweetnyer,Jong Kook dan Ji Hyo Makin Intim,Gambar Mereka Berdua Yang Rapat dan Mesra Mula Tersebar
Hiburan

Sweetnyer,Jong Kook dan Ji Hyo Makin Intim,Gambar Mereka Berdua Yang Rapat dan Mesra Mula Tersebar

Jika Kang Gary masih ada dalam RunningMan, sudah tentu ke mana sahaja ahli RunningMan shooting,dalam dan luar negara, Kang Gary pasti akan mesra dan rapat dengan Song Ji Hyo (MongJi).

Ketika shooting, Gary dan Mongji saling ambil berat dan menjadi pasangan dalam apa jua tugasan serta cabaran. Namun setelah Gary keluar,Mongji di katakan mesra dan rapat dengan Jong Kook pula.

 

 

 

 

Jong Kook yang sukar menunjukkan sisi romantik dan caring di katakan makin dekat dengan Ji Hyo tidak kira shooting di dalam Korea atau luar Korea.

 

Ketika menjalani shooting di New Zealand,ke mana sahaja mereka pergi,Jong Kook dan Ji Hyo saling duduk sebelah menyebelah.

Scene ini tidak akan berlaku jika Gary masih ada. Kerana biasanya Gary yang akan duduk sebelah Ji Hyo. Namun sekarang semuanya di ambil alih oleh Jong Kook.

 

Dalam satu rakaman, Jong Kook sepatutnya tidak perlu menjalani penalti melalui cabaran Nevis Swing. Dia tetap menerima cabaran itu dan menurut sumber, ini bukan kerana untuk memberi keadilan buat Haha yang meminta kad pengecualian milik Jong Kook,namun Jong Kook melakukannya supaya Ji Hyo terjun dari Nevis Swing itu tidak bersendirian.

Jika Jong Kook tidak melakukan cabaran itu,makanya Ji Hyo akan terjun secara solo.

Nevis Swing adalah satu terjunan seram yang membuatkan tubuh melayang dengan sangat pantas dan laju dari ketinggian sehingga 300 meter dari langit.Jika buat terjunan sendirian memang akan haru melainkan kita ada teman.Paling kurang gementar itu akan sedikit berkurangan.

 

Maka apabila Jong Kook menolak untuk menggunakan kad pengecualian dan tidak memberikan kad itu untuk di gunakan kepada ahli yang lain, makanya Mongji membuat terjunan Nevis Swing di temani Kim Jong Kook.

Ketika mereka melalui penalti itu, Jong Kook di lihat memegang tangan Ji Hyo dengan erat.Sebelum mereka terjun lagi,mereka telah saling berjanji untuk saling memegang tangan masing-masing dengan erat.

 

Ketika makan, sumber menyatakan walau di luar shooting, mereka makan menu dalam sepinggan bersama dan berjalan ke mana sahaja sebelah menyebelah.

 

 

Alahai, moga Sparta dan Mongji ini akan benar-benar bersama suatu hari nanti seperti yang di dambakan peminat mereka.Ramai peminat menuggu untuk Jong Kook buat pengumuman penting katanya tidak lama lagi.

 

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!