Home » Kena Kecam Sebab Wajah Terlalu Kacak, Lelaki Ini Pun Munculkan Diri Untuk Bersuara
Viral

Kena Kecam Sebab Wajah Terlalu Kacak, Lelaki Ini Pun Munculkan Diri Untuk Bersuara

Nama jejaka ini adalah Wahyudin Syed Yunus yang masih berumur dalam lingkungan 25 tahun.

 

Baru-baru ini koleksi gambar dan fotonya yang kacak dan tampan di katakan telah berlegar dan viral di laman sosial membuatkan ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangan lelaki persis model Hollywood ini.

 

 

Dia berasal dari Sabah dan merupakan seorang usahawan yang membangunkan  dan menjaga bisnes keluarga.

 

 

Ramai rupanya yang tidak senang dengan melihat gambar Wahyudin ini kerana dia di dakwa punya wajah kacak hasil dari melakukan rawatan dan pembedahan muka.

Kekacakannya juga serta ketinggiannya yang boleh tahan bagus membuatkan ada pihak yang berminat untuk mengambilnya menjadi model.

Ramai rupanya salah faham tanpa mengenali beliau secara peribadi. Sedar akan respond negatif dari ramai orang, Wahyudin pun membuat keputusan memuat naik status di laman sosial untuk memberi penjelasan.

Katanya dia berasal dari Sabah dan mempunyai keturunan Arab.Wahyudin menjelaskan bahawa dia menjual dan menjaga bisnes produk ibunya.Maka dia sendiri perlu menjaga kebersihan dan kesihatan wajah kulit untuk di pasarkan hasilnya pada orang lain.

 

Tidak di nafikan, Wahyudin punya wajah yang bersih dan ketampanan secara semula jadi membuatkan wajahnya makin menarik di mata ramai orang.Paling penting dia tidak melakukan pembedahan plastik pada wajahnya.

 

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!