Home » Jijik! Umpan Aiskrim Dan Duit, Taktik Rogol Seorang Warga Emas -Mentang-Mentang Budak Kecik!
Realiti Hidup Semasa

Jijik! Umpan Aiskrim Dan Duit, Taktik Rogol Seorang Warga Emas -Mentang-Mentang Budak Kecik!

Taktik rogol yang sangat licik oleh seorang warga emas yang merogol jirannya yang berumur 7 tahun. Ya allah kecil lagi budak ni.!

Setiap kali dia melakukan perbuatan itu, sebagai habuan menyimpan perbuatan kotornya dari pengetahuan orang lain dia memberi aiskrim dan duit kepada anak kecil itu.

Akhirnya perbuatan jijik suspek terbongkar apabila mangsa mengadu kepada ahli keluarganya yang kemudian menghubungi talian Nur untuk membuat aduan.

Aiskrim dan duit itu adalah bertujuan untuk upah setiap kali dicabul dan suspek meminta untuk menyimpan rahsia dari keluarganya.

“Mangsa memberitahu suspek memasukkan jari dalam kemaluannya selain turut meraba seluruh anggota badan dan juga pelbagai aksi tidak senonoh lain.”

“Kejadian itu didakwa dilakukan suspek beberapa kali sejak tahun lalu terhadap mangsa di kawasan rumah mereka di Ayer Itam dan kanak-kanak berkenaan hanya membuat aduan kelmarin.”

“Hasil pemeriksaan mendapati ada koyakan lama pada kemaluan mangsa namun doktor belum dapat memastikan punca koyakan terbabit.

“Suspek yang berusia 61 tahun kini direman tujuh hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017.”

p/s: kenapalah manusia sekarang ikut nafsu sangat 🙁

Sumber: Harian Metro

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!