Home » 3 Pasangan Ini Pernah Menjadi Viral Di Media Sosial Sehinggakan Ada Yang Cemburu Melihat Mereka Bersama…
Cinta & Perhubungan Inspirasi International Viral

3 Pasangan Ini Pernah Menjadi Viral Di Media Sosial Sehinggakan Ada Yang Cemburu Melihat Mereka Bersama…

Apabila kita benar-benar mencintai seseorang, kita akan menerimanya seadanya walaupun terdapat perbezaan dari segi paras rupa dan harta serta darjat.

Begitu juga dengan tiga pasangan romantis ini yang pernah menjadi tular apabila gambar mereka tersebar di media sosial gara-gara perbezaan dari paras rupa.

Melalui portal Get A Viral, kami kongsikan serba sedikit mengenai pasangan-pasangan ini:

1. Nguyen Hu Hai dan Linh My Nguyen

Hubungan cinta antara gadis cantik yang bertubuh langsing dan seksi dengan jejaka gempal ini menjadi bualan hangat netizen yang gara-gara memberikan pandangan negatif terhadap hubungan mereka. Walaupun menerima pelbagai cacian, pasangan ini tetap setia mencintai satu sama lain. Sehingga saat ini mereka masih lagi bercinta dan benar-benar serius dalam hubungan tersebut.

 

2. Benly Joy dan Kwan Dii Kwan Dii

Ramai yang tidak percaya yang mereka merupakan pasangan yang bercinta dan beranggapan mereka hanyalah teman rapat. Namun, wanita yang berasal dari Kemboja menepis anggapan netizen dan membuktikan yang cinta mereka benar-benar utuh. Kwan Dii malah  berbangga dengan perbezaan yang dimiliki oleh mereka dan mengakui mencintai Benly sepenuh hati.

 

3. Pen Visa dan Lucy Luvella

Kisah percintaan pasangan yang berasal dari Phnom Penh, Myanmar ini bukanlah asing lagi kerana pernah menjadi tular pada awal tahun 2014. Kisah percintaan mereka bukan sahaja mendapat liputan media tempatan, malah ianya juga turut menarik perhatian media antarabangsa. Mereka juga sudah dikurniakan dengan seorang cahaya mata yang sangat comel.

 

Sumber: Get a viral

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!