Home » Setelah Setahun Pemergian Isteri, Datuk Jalaludin Bakal Naik Pelamin Lagi,Komen Netizen Buat Ramai Orang Ketawa
Hiburan

Setelah Setahun Pemergian Isteri, Datuk Jalaludin Bakal Naik Pelamin Lagi,Komen Netizen Buat Ramai Orang Ketawa

Siapa yang tidak kenal dengan nama Datuk Jalaludin Hassan. Pelakon terkenal ini sering mewarnai banyak drama di kaca TV sejak dari dulu lagi.

 

Rumah tangga Datuk Jalaludin pun di katakan sangat bahagia dan ketika arwah isterinya masih hidup, mereka dilihat  bagaikan pasangan kekasih yang sangat bahagia.

 

 

Namun begitu, Tuhan telah mentakdirkan bahawa hayat isterinya tidak panjang. Datuk Jalaludin  pasrah untuk merelakan pemergian isteri kembali pada Allah s.w.t.

 

Tidak di nafikan, kehilangan isteri tercinta membuatkan Datuk Jalaludin sangat sedih.

 

 

Namun begitu, ayahnya iaitu Tan Sri Hassan meminta untuk Datuk Jalaludin mencari pengganti dah berkahwin secepat yang mungkin supaya dia punya teman.

Datuk Jalaludin  berkata dia pada asalnya sangat sukar untuk menerima orang lain dan kembali berkahwin setelah perginya arwah isteri, namun katanya anak-anak juga tidak membantah jika beliau mahu punya isteri untuk menjaga kebajikannya.

Menurut Datuk Jalaludin   dia cuba untuk membuka hati untuk beristeri lagi dan sekarang ini dia sudah punya calon yang di kenal menerusi Facebook. Wanita yang di katakan ibu tunggal itu mempunyai 4 orang anak dan punya nama dengan pangkal YR.Siapa sangka dengan ucapan Selamat Berpuasa tempoh hari membawa mereka kepada hubungan yang serius.

Ekoran itu, ramai pula anak muda yang merasa cemburu manja dengan Datuk Jalaludin kerana mudah mendapat calon isteri. Kebanyakan netizen memberi komen yang lucu berkaitan dengan mendapat jodoh.

 

Semoga Datuk Jalaludin dan bakal isteri bahagia.

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

Apa Komen Anda

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!