Home » Dipanggil Badak Oleh Seorang Lelaki, Tengok Perubahan Sekarang! Macam Tak Percaya. Cantik!
Semasa

Dipanggil Badak Oleh Seorang Lelaki, Tengok Perubahan Sekarang! Macam Tak Percaya. Cantik!

Lumrah manusia suka kan kecantikkan, tapi itu bukan kunci untuk kita boleh hina ciptaan Allah. Mungkin kita rasa ianya perkara biasa atau sekadar gurauan. Ingat manusia lain punya hati dan perasaan. Siapa kita nak menghina ciptaan Allah kan?

Seperti perkongsian kali ini, siapa sangka gadis yang dulunya dihina kini cantik okay! Terpegun kejap admin tengok..

Haa terkejut kan tengok perubahan gadis yang bernama Nik Yam dari Kelantan ini. Memang beza dari dulu. Siapa berani tinggal dia tu?

Dipanggil badak

Menurut gadis ini, pengalamannya pernah digelak oleh seorang lelaki ini memang tidak dapat dilupakan. Bayangkan selepas perjumpaan itu, lelaki itu menghantar SMS yang memang biadap. Lelaki itu menggangap dia tersilap berjumpa dengan badak. Memang tak kelakar! Geram admin baca..

Ekoran dari peristiwa itu, dia berjaya buktikan dia mampu menjadi cantik. Tengok perubahan dia sekarang memang admin respect habis!

Cantik!


Jangan bergetar tulang rusuk okay tengok, gadis ini dah ada bf. Harap yang panggil badak tu boleh insaf tengok perubahan gadis ini. Suka hati je panggil orang badak ye!

Sumber : Nik Yam Chik Zainab

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

error: Alert: Content is protected !!