Home » Pernah Lalui Hidup Susah, Achey Dan Isteri Pernah Tinggal Dalam Bengkel Mekanik,Netizen Sebak Dengar Kisah Beliau
Inspirasi

Pernah Lalui Hidup Susah, Achey Dan Isteri Pernah Tinggal Dalam Bengkel Mekanik,Netizen Sebak Dengar Kisah Beliau

Seseorang yang meraih kejayaan melangit, pasti akan ada detik hitam yang dia pernah lalui sebelumnya yang kita sendiri tidak tahu.Begitulah yang di lalui oleh  pelawak terkenal iaitu Achey.

 

 

Dia sebelum ini bekerja sebagai seorang mekanik ternyata hidup dengan keadaan yang susah. Namun si siteri yang setia menemani membuat hati Achey tersentuh. Kata Achey, ketika zaman dia susah, dia mengajak isteri untuk tinggal di bengkel mekanik tempat dia melakukan kerja.

 

Namun isterinya langsung tidak merungut dan sanggup bersamanya walau susah.

 

Yang menyentuh hati Achey, isterinya berkata jika dia tidak bekerja sebagai mekanik, dia sanggup bersama Achey untuk menjual air untuk mencari rezeki.

Menyedari bahawa wanita itu bukanlah biasa-biasa kerana punya jiwa yang sangat besar, Achey meluahkan rasa cinta dan penghargaannya kepada isteri melalui lagu yang di cipta olehnya sendiri.

Melodi dan lirik itu kata Achey selalu berada dalam fikirannya. Lagu itu di nyanyikan sempena hari lahir isterinya. Peminat rata-rata meminta Achey untuk merekod lagu itu di studio supaya dapat di dengar dan di muat turun.

 

Anda dengarlah lagu nyanyian dari Achey ini.Memang best.

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!