Home » “Aku Tampar Dia Sekali,Dia Dah Kahwin Dengan Aku,Jadi Semua Family Aku Tanggungjawab Dia”-Suami Luah Marah Pada Isteri
Realiti Hidup

“Aku Tampar Dia Sekali,Dia Dah Kahwin Dengan Aku,Jadi Semua Family Aku Tanggungjawab Dia”-Suami Luah Marah Pada Isteri

Tidak dapat di nafikan, perkahwinan adalah satu hal yang menggembirakan hati sesiapa sahaja yang sudah menamatkan zaman bujang. Suami isteri yang baru bernikah di katakan  sudah masuk ke alam yang baru.

 

Namun begitu, kehidupan sebenar selepas menikah itu tidak sama. Ada yang perlu melalui hal dukacita tidak kurang juga yang cukup bahagia.

Seorang suami telah meluahkan tentang rumah tangganya di mana dia dan isteri tinggal serumah dengan orang tuanya. Baginya isterinya sudah tidak punya apa-apa tanggung jawab lagi pada keluarganya dan setelah bergelar isteri, setiap arahannya sebagau suami perlu di patuhi.

Selain itu lelaki berkenaan menyatakan, isterinya seharusnya pulang kerja lebih awal untuk sediakan apa jua keperluan rumah yang patut di lakukan.

Melihat kepada luahan hati suami berkenaan yang mana menurut netizen, dia punya fahaman yang salah terhadap haknya sebagai suami selepas berkahwin makanya  netizen mencurahkan rasa marah masing-masing kepadanya.

 

 

 

Ada yang berpendapat lelaki berkenaan tidak bersedia untuk bernikah kerana  masih tinggal dengan orang tua dan cara dia mendidik isteri tidak kena iaitu dengan cara memberikan tamparan.

 

 

Netizen lain juga panas hati dengan apa yang di lakukan oleh suami tersebut.

 

 

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!