Home » Hantar Gambar Bogel Pada Pelajar,Buat Seks Dengan Pelajar OKU Sendiri,Guru Berdepan Hukuman 230 Tahun Penjara
International

Hantar Gambar Bogel Pada Pelajar,Buat Seks Dengan Pelajar OKU Sendiri,Guru Berdepan Hukuman 230 Tahun Penjara

Umum mengetahui bagi pelajar yang berada dalam golongan orang kurang upaya pasti memerlukan perhatian yang lebih. Mereka juga wajar mendapat pendidikan sempurna di sekolah khas dan didikan dari para guru. Pelajar golongan OKU juga wajar di layan dengan baik demi masa depan mereka.

 

 

 

Di sebuah sekolah di Louisa County High School, ia mendapat liputan media apabila guru sekolah berkenaan yang bernama Amanda Naseer telah melakukan jenayah yang tidak masuk akal kepada pelajar OKUnya yang di katakan mengalami masalah pekak.Dia akan berkawan dahulu dengan mana-mana ibu mangsa untuk mendapatkan lebih banyak akses kepada calon mangsa.

Teks dengan pelajarnya juga di hantar sehingga ratusan dan kemudian topik perbualan mula di tukar kepada berbaurkan unsur seks.

 

 

Dalam satu temubual media, suspek di percayai telah sering berbicara tentang seks dengan pelajar OKunya yang berumur 15 tahun. Selain itu, melalui teks pesanan, dia juga menghantar gambar bogel kepada pelajarnya.

 

 

 

 

Ada di kalangan pelajarnya yang terpancing dengan ajakannya untuk melakukan seks itu. Amanda pada awalnya akan memberitahu ibu bapa pelajar berkenaan untuk meminta kebenaran bagi memberikan pendidikan extra kepada anak mereka di luar waktu belajar.Pelajar itu kemudian di bawa keluar dan masuk ke dalam van ayah Amanda yang mempunyai tilam untuk tidur.

Di situlah dia melakukan seks dengan pelajarnya dan  mengikut laporan, perbuatan itu di lakukan sudah empat kali di hari yang berbeza.

 

 

Peguam yang menguruskan kes ini agak terkejut dengan perbuatan yang tidak pernah berlaku itu. Mengikutnya Amanda di anggap sebagai pemangsa. Hakim menjatuhkan hukuman penjara kepadanya tidak kurang dari 7 tahun dan tidak lebih dari 230 tahun.

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!