Home » Jangan Dok Cakap Sesedap Mulut – Komen Netizen Buat Awal Ashaari Naik Berang?
Semasa Viral

Jangan Dok Cakap Sesedap Mulut – Komen Netizen Buat Awal Ashaari Naik Berang?

Baru baru ini merupakan majlis ulang tahun Awal Ashaari yang ke 36. Tak sangka Awal nampak masih muda kan? Siapa yang ikut Awal dan Scha di Instagram pasti tahu, mereka antara pasangan yang jadi perhatian netizen. Lebih lebih lagi bila dikurniakan anak yang comel dan cerdik. Suka dengan keluarga ni.

Sempena ulang tahun kelahiran Awal, mereka bersama kawan rapat mengadakan trip bercuti ke Ipoh. Seronok tengok dorang makan semua. Antara kawan rapat mereka semestinya Dynas Mokhtar. Dari dulu dorang ni rapat. Mungkin sebab dulu seingat admin doranga ada bukak butik sama sama kut. Sampai sekarang tengok baik.

Tapi ada yang tak syoknya bila Awal berang di ruangan komen Scha? Dah kenapa tu?

Bercuti ke Ipoh

Scha berkongsi gambar mereka semua bercuti di Ipoh. Namun ada satu komen netizen yang menarik perhatian ramai termasuk Awal sendiri. Komen apa tu?

Jangan menunjuk!

Amboi suka hati je eh cakap orang menunjuk. Pergi Ipoh je pun sampai kena kecam. Kelakar pulak. Patutlah Awal bahasakan dia..

Respon Awal

Haa kan dah kena balik. Betul jugak cakap Awal tu, kat Ipoh je pun. Mungkin dia tak tahu kut Awal gi Ipoh je. Hehe. Sabarlah Awal. Kalau dah jadi artis ni semua benda yang dibuat mesti nak kecam. hishh.

 

Sumber : Instagram Scha Alyahya

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!