Home » Keluarga Bahagia! Sesi Fotografi Newborn Anak Aliff Aziz Dan Bella, Comel!
Cinta & Perhubungan Viral

Keluarga Bahagia! Sesi Fotografi Newborn Anak Aliff Aziz Dan Bella, Comel!

Okay lah tutup kes yang lepas lepas pasal apa yang terjadi antara Aliff Aziz, Bella dan Afifah Nasir. Bahkan, lupa pasal karaoke pegang tangan semua tu. Kali ni, kami nak kongsikan beberapa gambar hasil photoshoot newborn yang dilakukan oleh Bella dan Aliff sempena kelahiran anak sulung mereka, Ayden.

Kalau dah mamanya comel, ayahnya pula kacak manis, keluar pula anak makin lah bertambah comelnya kan! Tumpang bahagia tengok potret keluarga kecil ini selepas ujian yang dilalui mereka. ternyata kasih sayang mereka masih kuat.

Gambar yang dikongsi daripada Photolicious ni memang cantik! Ayden yang memang comel pun makin bertambah tambah comelnya! Jom kita tengok.

Aduhduh, comelnya keluarga ni. Selit dengan Ayden memang bertambah comel tau! Hehe.

Kasih sayang seorang ayah buat anaknya.

“Ibu dan ayah takkan sia siakanmu, duhai anak”

Sleeping super cute baby!

Semoga menjadi ayah yang terbaik buat Ayden ya, Aliff!

Semoga rumahtangga kalian kekal ke jannah.

Comelkan! Kami mendoakan rumahtangga Aliff dan Bella kekal hingga ke jannah dan persetankan mana mana setan yang nak menganggu rumahtangga kalian. Amin.

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!