Home » Pasangan Comel Ini Ingin Memiliki Anak Walaupun Menerima Banyak Sindiran
Inspirasi International

Pasangan Comel Ini Ingin Memiliki Anak Walaupun Menerima Banyak Sindiran

Selepas menjalani perhubungan cinta beberapa lama, pasangan kerdil ini membuat keputusan untuk berkahwin. seperti pasangan lain, mereka juga ingin memiliki anak. Tidak lama selepas berkahwin. Isterinya disahkan hamil. Berita gembira itu membuatkan mereka merasa sangat gembira.

Ketika isterinya mengandung, suaminya tidak membenarkan si isteri membuat kerja keras. Kerana risau akan risiko yang mengakibatkan bayi dalam kandungan itu gugur. Suaminya membantu isterinya membuat kerja didapur.

Tanpa memikirkan mulut-mulut orang yang mengata mereka, yang menyindir mereka akan mendapat bayi tidak normal serta pelbagai risiko yang akan dihadapi. Mereka sama sekali tidak pernah menghiraukan. Sepanjang mengandung bayi itu, mereka selalu buat pemeriksaan di hospital.

Si suami akan menemani isterinya sepanjang pemeriksaan dan mencatat rekod dengan teliti setiap hasil pemeriksaan, ia takut terjadi sesuatu yang tidak diinginkan saat kelahiran anaknya nanti.

Masa yang ditetapkan sudah sampai, akhirnya si isteri berjaya melahirkan anak dengan selamat. Bayi mereka juga dalam keadaan normal, mereka bersyukur dengan anugerah yang diberi tuhan itu.

Anak mereka membesar seperti anak lain, ketika merayakan ulang tahun pertama anak mereka. Mereka menyambut dengan membeli kek hari jadi yang besar, mereka nampak benar-benar gembira.

Tanpa memikirkan persepsi orang, ditertawakan orang hanya kerana mereka bertubuh kecil. Kerana bagi mereka, apa yang penting mereka tidak mahu menyusahkan orang lain sama sekali.

Semoga pasangan ini terus bahagia dalam menjalani hidup rumahtangga, abaikan mulut-mulut mereka yang mengata.

Sumber : erabaru

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!