Home » Nenek Sudah Bertaubat,Mahu Keluarkan Susuk Dari Wajah,Inilah Caranya Bagaimana Azabnya Susuk Itu Dikeluarkan
Semasa

Nenek Sudah Bertaubat,Mahu Keluarkan Susuk Dari Wajah,Inilah Caranya Bagaimana Azabnya Susuk Itu Dikeluarkan

Bagi si pemakai susuk, ada banyak tujuan yang mahu di kecapi dalam dunia ini. Susuk di katakan mampu membuatkan seseorang itu nampak lebih muda, lebih cantik, kulit lebih menawan, tubuh badan nampak lebih anggun. Ia adalah satu mainan iblis yang mana melanggar hukum syarak dan sangat di laknat oleh Allah.

Untuk mereka yang mahu memakai susuk pula, ia tidak di pakai secara sebarangan kerana akan ada satu upacara pemujaan yang akan di lakukan untuk si pemakai. Namun begitu kesannya yang buruk akan dapat di lihat apabila si pemakai sudah makin tua. Kata orang azab sangat pedih ketika seseorang pemakai susuk itu mahu mati. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui tentang hal itu.

Bagi seorang nenek, dia sudah bertaubat dan mahu susuknya di keluarkan. Nenek ini telah memakai susuknya di wajah iaitu di bahagian dahi. Susuk sebenarnya boleh di pakai di banyak bahagian tubuh termasuklah di kemaluan, tubuh,dan wajah. Dalam rakaman video ini kelihatan seperti seorang pengamal perubatan Islam telah melakukan proses membuang susuk itu menggunakan pisau tajam.

Dahi nenek tersebut di toreh untuk mengeluarkan jarum yang tertanam sejak sekian lama. Setelah selesai, kelihatan doa juga di bacakan. Walaupun nenek itu kelihatan sudah tidak bermaya dan uzur dan suaranya juga sudah tidak dapat di dengar, ia satu perkara yang harus di syukuri kerana susuk berjaya di buang sebelum ajal menjemput.

Pengamal perubatan itu juga mengucapkan selamat setelah selesai membuang susuk berkenaan.

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!