Home » Nenek 80 Tahun Paksa Budak 13 Tahun Buat Seks
Semasa Viral

Nenek 80 Tahun Paksa Budak 13 Tahun Buat Seks

Alahaii..Macam macam kes zaman sekarang ni. Seorang nenek yang dah berusia 8o tahun dikatakan telah memaksa seorang budak lelaki yang berusia 13 tahun untuk membuat seks bersamanya. Perlakuan jijik yang dilakukan nenek bernama Jowo ini telah dilaporkan kepada pihak polis oleh ibu budak berkenaan, AR.

nenek Jowo dan mangsa disoal siasat polis

Pada Sabtu 15 Julai 2017 lalu, ibu AR mengadukan hal ini kepada pihak polis setelah anaknya menceritakan kepada dia tentang apa yang dilakukan nenek tersebut.

“Anak saya ini masih kecil, tapi dipaksa begituan saya tidak terima pak, apalagi dilakukan sebanyak 10 kali”, katanya.

Segala galanya terbongkar pada malam Khamis lalu apabila anaknya pulang dalam keadaan ketakutan. Setelah dipaksa, akhirnya anaknya menceritakan dia dipaksa melakukan seks oleh nenek Jowo ketika suaminya tiada di rumah.

Sebaik diceritakan hal yang sebenar, Rohana sememangnya tidak menyangka bahawa nenek yang selama ini dibantu dan hanya bekerja sebagai pemungut barang lusuh sanggup melakukan hal jijik seperti itu. Lagi teruk apabila nenek Jowo itu mengancam akan membunuh AR sekiranya tidak memenuhi nafsunya.

“Kalau suaminya tidak ada, dia akan mengajak saya. Waktu malam itu dia paksa saya lagi, dan dia mengancam akan membunuh saya,” kata AR.

AR juga mengakui perkara itu bukan lah kali pertama namun sudah sepuluh kali nenek Jowo memaksanya untuk melakukan seks.

Dalam masa yang sama, polis Palembang sudah pun menerima laporan mengenai hal itu dan akan melakukan tindakan susulan.

 

Ingin berkongsi Artikel?Jom Klik Hantar Artikel

Jawatan kosong sebagai writer di KisahDunia! . Berminat? Email resume anda ke job@kisahdunia.org Info Lanjut

P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih



Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!