Home » Lelaki Ini Berani Dedahkan Betapa Besarnya Nikmat Bila Dapat Kahwin Dengan Gadis Morocco
Cinta & Perhubungan

Lelaki Ini Berani Dedahkan Betapa Besarnya Nikmat Bila Dapat Kahwin Dengan Gadis Morocco

Morocco adalah sebuah negara yang terletak di Afrika Utara. Ia sebuah negara yang indah, penuh dengan budaya dan orangnya juga menarik.Agak jarang kita mendengar ada lelaki dari Malaysia yang berkahwin dengan wanita Morocco. Memang ada namun tidak seramai lelaki yang berkahwin dengan wanita dari negara Barat lain.

Seorang lelaki yang punya pengalaman menikah dengan gadis Morocco telah bercerita pengalamannya yang melalui banyak nikmat dan kelebihan apabila di takdirkan Tuhan isterinya dari sana.

Menurut lelaki tersebut, wanita Morocco 8 dari 10 semuanya punya rupa paras yang cantik dan menawan. Mereka sangat anggun dan ada dari kalangan mereka yang mempunyai mata bewarna biru. Dari segi mazhab, mereka berpegang pada mazhab Maliki di mana suami isteri tersentuh tangan tidak di kira batal wuduk.

Belanja kahwin juga sangat  jimat, lelaki itu berkongsi dia hanya  perlu peruntukan RM 4,000 untuk buat majlis kahwin.Kalau mahu buat majlis makan-makan besar di sana, hanya RM 10,000 perlu di belanjakan berbanding di Malaysia yang jauh lebih banyak kosnya.Kehidupan di Morocco juga mereka tidak bermewah-mewah.

Mereka lalui kehidupan yang sederhana dan tidak terlalu mementingkan material.Lelaki itu juga berkongsi dia hanya memberikan RM 300 sebulan kepada mertuanya di sana.Ibadah korban di sana sangat meriah.Jika kita di sini berkongsi 1 ekor binatang sembelihan 2-3 orang, di sana seekor haiwan yang di sembelih adalah untuk seorang kerana harga haiwan korban di sana sangat murah.

Gadis Morocco di katakan antara gadis yang sangat taat pada suami. Lelaki ini menyatakan dia tidak mengalami tekanan berkahwin dengan gadis Morocco kerana mereka sukakan sederhana dan tidak menuntut macam-macam dari suami.Pendek kata dengan menikah gadis Morocco,lelaki tersebut mendapat banyak kegembiraan dan kenikmatan yang mungkin tidak dapat bila menikah dengan gadis dari tempat lain.

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!