Home ยป Anak Sulung Baru Berusia 4 Bulan, Pelakon Nadya Hamil Sekali Lagi. Tidak Sempat Makan Pil Perancang
Hiburan Semasa

Anak Sulung Baru Berusia 4 Bulan, Pelakon Nadya Hamil Sekali Lagi. Tidak Sempat Makan Pil Perancang

Mungkin masih ada yang tidak kenal dengan pelakon wanita yang bernama Nadya ni. Tapi rasanya lebih ramai yang tidak kenal nama tapi bila tengok wajah, kenal je. Kerana beliau pernah membintangi beberapa drama sebelum ini. Ketika namanya sedang melonjak naik, Nadya membuat keputusan untuk menamatkan zaman bujang dengan lelaki pilihannya.

Baru baru ini, Nadya, 24, kembali mendapat perhatian media apabila kini beliau dikatakan sedang hamil anaknya yang kedua. Walaupun anaknya yang sulung masih baru berusia 4 bulan, namun Nadya tetap tidak menolak rezeki yang Allah bagi.

Nadya berkata berita itu diketahui selepas dia mengalami alahan baru baru ini dan melakukan ujian kehamilan sendiri.

“Sebenarnya sejak raya lagi saya dah rasa tidak sedap badan dan seminggu lalu mula alami alahan muntah yang teruk sehingga langsung tidak boleh nak makan.

“Mengesyaki mungkin berbadan dua, baru baru ini saya buat ujian kehamilan sendiri di rumah dan keputusannya memang positif,” kata nya kepada mStar Online.

Walaubagaimanapun, Nadyda dan suaminya tetap akan mendapatkan keputusan rasmi dengan melakukan pemeriksaan dengan doktor. Nadya yang mula naik selepas berlakon drama Dia Semanis Honey juga sebenarnya terkejut dengan keputusan ini kerana awalnya pasangan ini ingin merancang untuk anak yang kedua.

“Yalah, anak pertama baru berusia empat bulan, tiba tiba yang ni dah ‘lekat’ tanpa sempat saya makan pil pencegah kehamilan (ketawa). Tapi tak mengapalah, kami terima dengan hati yang terbuka dan anggap ia sebagai rezeki Allah, ” katanya lagi.

Tidak mengapalah Nadya, rezeki dari Allah kan. Alhamdulillah.

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!