Home ยป Cinta Remaja Dan Nenek: Kurung Pasangan Dalam Rumah, Risau Dirampas Orang
Cinta & Perhubungan Viral

Cinta Remaja Dan Nenek: Kurung Pasangan Dalam Rumah, Risau Dirampas Orang

Masih ingat lagi tak dengan perkahwinan tergempar yang berlaku di Indonesia dimana seorang remaja lelaki 16 tahun membuat keputusan untuk bernikah dengan pasangannya yang berusia 71 tahun? Akhirnya perkahwinan mereka direstui oleh keluarga masing masing.

Percintaan mereka mendapat liputan yang meluas dari seluruh dunia berikutan perbezaan umur mereka yang sangat jauh. Walaupun jurang usia mereka 55 tahun, namun ianya bukan menjadi penghalang kepada cinta mereka untuk terus subur

Sayang dan cinta remaja lelaki tersebut, Selamat kepada isterinya, Rohaya tidak dapat dinafikan apabila sekali lagi berita mereka menjadi tular setelah dikhabarkan, Selamat mengurung isterinya di dalam rumah ketika mereka berbulan madu. Hal ini berlaku kerana Selamat merasa bimbang isteri yang dicintainya itu dirampas orang lain.

“Saya merasa sangat cemburu apabila berbicara tentang Bunda (Rohaya) kerana saya amat menyayanginya”, katanya.

Memetik laporan Coconuts, Selamat mengakui bahawa dirinya adalah seorang lelaki yang kuat cemburu dan ‘overprotective’. Hinggakan di satu tahap, dia rela mengunci isterinya di dalam rumah setiap kali dia keluar rumah.

Dalam masa yang sama, seperti pasangan yang lain, Selamat juga memasang impian untuk memiliki anak bersama pasangannya jika rezeki memihak pada mereka. Perkembangan terkini mereka sedang berbulan madu di Palembang, Indonesia.

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!