Home » Zulfarhan Diazab dan Didera Dengan Lebih 5 Cara Oleh Zuhairi,Seterika Wap Adalah Kemuncaknya 
Semasa

Zulfarhan Diazab dan Didera Dengan Lebih 5 Cara Oleh Zuhairi,Seterika Wap Adalah Kemuncaknya 

Ramai yang fikir bahawa arwah Zulfarhan cedera hanyalah melecur pada kulit sehingga 80% dan beliau cedera kerana di cop dengan seterika sahaja.Fahaman itu benar tapi kurang tepat. Dia di cop dengan seterika panas itu memang benar namun itu adalah kemuncaknya tetapi sebelum dia di cop dengan seterika,kesemua suspek di katakan telah membuli dan menderanya dengan pelbagai cara yang lain.

Sebelum Zuhairi dan yang lain bertindak mendera arwah dengan seterika wap,mereka terlebih dahulu memukulnya menggunakan penyakut baju,tali pinggang,dan juga batang paip.Namun mungkin kesemua senjata itu di lihat agak ringan dan tidak memberi apa-apa kesan,maka mereka beramai-ramai telah memukul mangsa.

Maka tidak hairanlah jika mengikut laporan pemeriksaan, arwah bukan sahaja melecur teruk di badan tetapi tulang rusuk kirinya juga ada yang patah.Setelah kesemua suspek mendera arwah dengan memukul dan menggunakan senjata yang ada, mereka nekad menggunakan seterika wap yang bersuhu tinggi dan meletakkan/cop ke seluruh badan arwah termasuk depan dan belakang badan.

Yang lebih tragis mengikut perkongsian sumber,setelah kulit di cop dengan seterika,mereka menggunakan selotip untuk di tekapkan ke bahagian cop tersebut.Melihat kepada kesemua kronologi dera ini,semakin mereka mendera arwah,semakin ekstrem dan zalim cara yang mereka lakukan.Maka tidak hairanlah jika perilaku suspek dan yang lain telah membuat jutaan rakyat Malaysia marah dan sedih dengan kes tersebut.

Klik Untuk Dapatkan Artikel Terkini Di SmartPhone Anda
Telegram:
telegram.me/kisahdunia


P/s: Terima kasih sudi membaca dan share. Jangan lupa tag nama kekawan korang dalam komen.

Mohon kerjasama untuk klik SHARE artikel ini supaya nampak lebih aktif. Terima Kasih

Artikel Pilihan

error: Alert: Content is protected !!